30 Mart 2012 Cuma

Fetih 1453 - Biz toprakları değil gönülleri feth etmeye gidiyoruz.

 

Eveeeet bende izleyip hayran kalanlardanim :) Türklerin böyle bir Film cevirecegi hic aklimdan gecmezdi, yani böyle Tarihsel bir olayi, bu bütceyle yapacaklari :)
Tabiki her görüse acik olan bir Film. Bazilari begenir bazilari bu kadar Paraya böyle bir Film mi yapilir keske bana verselerdi diyebilir. Twitterde mesela cok okudum böyle görüsleri. Icimden : Abi madem sen yapardin, yapsaydin ya simdiye kadar ne gereksiz yorum yapiyorsun?? Demek geldi. Ama tabi saygili oldugumuz icin diyemedik :))



Bence böyle büyük bir tarihsel olayi daha güzel yapamazlardi. Aradigim hersey vardi :) Fatih Sultan Mehmetin büyüklügünü ortaya cikarmislar, bir Sultanda olsan Baba sevgisi olmadan büyümek nasil birsey oldugunu, O büyük Topu Urbanin nasil hazirladigini....ya saysam yetmez lafi fazla uzatmakta istemiyorum. Benim fevkalade hosuma gitti. Bekledigime kesinlikle deydi ve izleyin diyorum !



Ama tabiki eger Tarihi bilginizi bu Film ile kesinlikle gelistiremezsiniz. Filmi izlemek Istanbulun Fethini anlamak demek degildir, yalnis anlasilmasin ! Ne diyoruz, tarihi kitaplardan bile yüzde yüz ögrenemiyorken senaryolarla yazilan bir Filmden anlamak sacmalik olur :)) Fatih Sultan Mehmetide Istanbulun Fethini de Tarih Kitaplarinda arastirmak sart :)



Uzun lafin kisasi : Izleyin ve banada yorum atin :) Merakla bekliyorum :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder