19 Temmuz 2012 Perşembe

Dedeme acik mektup...


Dedecigim,


Benim herseyim...Dünyada olmamin bir nedeni... Annemin biricik Kahramani, benim 3 Kahramanimdan birtanesi... Dünyada esi benzeri olmayan kalbi ter temiz dedem... Herseyi ile dört dörtlük olan dürüst, dogru, imanli, sefkatli, bilge, sevgi dolu dedecegim...
Tam dört hafta oldu sen gideli... Aniden, hic beklemedik bir anda... Sacma sapan bir durum..
Cok özledim seni Dede...
O delikanli durusunla, 20 yaslarindaki genclere tas cikaracak caliskanliginla, bir is olmasa kendine calisicak isler bulusunla, herkesin derdini kendine dert edisinle, kimsenin üzülmesini istemeyisinle, cömertliginle benim herzaman kahramanim kalacaksin...
En güzel günlerimin sizlerle gecmesine sebep oldugun icin. Bana dünyanin en iyi Anneannesini, Annesini Teyzesini ve Dayilarini verdigin icin. Bu dünyada en iyi kuzenlerin bana hediye ettigin icin sana nekadar tesekkür etsem az...
Nerde olursak olalim, hangi animiz olursa olsun, her birinin en güzel sekilde gecmesine sebep oldugun icin... Kusadasinda, Nazillide, Köyde Almanyada nerde olursak olsun, en güzel anilarimda seninde olman hep cok güzeldi... Sen, Anneannem, ailemiz...


Cok özledim seni Dede...


Seni su son 4-5 senede anlamaya basladigim icin beni affet dedem... Cocukluguma ver... Ama bil, ki sen bunu zaten biliyordun, ben seni cok seviyorum.. Mavi gözlerini, ak biyigini kaslarini tonton yanaklarini... Kaya gibi durusunu ama bir okadarda pamuk gibi kalbini...Ben seni cok sevdim Dedem....
Mart'da 80. yas gününde sana hayatinin videosunu yaptigimda, agladigini gördügümde dayanamayip sarildigimda kulagina "Dede ben seni aglatmak istemedim ne olursun aglama" dedigimde senin cevabin "Nasil aglamayayim benim bütün hayatim bu filmde" dediginde bana tesekkür ettiginde agladigin icin icim burkulmus ama sevincten oldugunu anlayinca bende sevinmistim..
Kim derdi ki, aradan 3,5 ay gecince sen cennete ucacaksin?


Dede ben seni cok özledim...


Dedim onlara dede, götürmeyin dedim..Dedem burda kalsin oraya götürmeyin dedim ama kimse dinlemedi...Baktilar ve tasidilar seni...Biraktilar ve geri geldiler...Sen yoktun aralarindan...niye dede? Herkesden hizliydin oysa herkesden cevik...Devrilmezdin sen dede...  hepsi kirilir hepsi yikilirdi ama sen? Sen hepsinden direncliydin... Ölüm geldiginde niye demedin, ben daha büyük Motorlara binen 25lik gencim nereye götürceksin beni??
Ama söylenmiyor biliyorum...Herkesin zamani geldiginde gidiyor... Simdi güzeller güzeli Anneannemin yanindasin, o sana orda iyi bakar bilirim. Allahiminda sevdigi kullarindan birtanesisin onuda bilirim... Mekanin Cennet olsun ama ben biliyorum sen zaten Cennetlerin en güzelindesin cünkü sen bunu fazlasiyla hakettin...


Dede ben seni cok özledim... 


Ama bundan sonra seni Rüyalarimdan baska hicbiryerde göremeyecegim... Fotograflarina bakip onlarla avunup anilarimizi tazeleyecegim...


Seni cok seviyorum Dede...Cok...


Dünyadan, Cennetin en güzel kösesine selamlar... 


PS: Anneanne, dedeme orda cok iyi bak :) biz gelene kadar basbasa Hasret giderin bakalim :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder