31 Ağustos 2011 Çarşamba

tatilden izlenimler...

- Dedecigim seni coook seviyorum. Hayranim sana! Birdaha asla böyle hasta olma =(
- Ailemle unutulmaz günler ve geceler...
- Havuz basi ve cekirdek keyfi (Buket cok seviyom ben seni :* )
- Ankaralilar süpersiniz =)
- Izmirim gelemedim ama uzaktan bile HAYRANIM sana !
- Geri asilanlar , Gerisiniz abi !!!
- Denizli cok sicaksin bi indir dereceyi ya -.-
- Gül senin tenin bende güller icinde Kafesteyim...lalala *süpersin Bora*
- Ajda, Bengü, Demet, Mustafa&Gülben, Ozgün, Serdar dinlemekten kal geldi artik yeter yani -.-
- Tarkan Sac tipi görmekten biktim, herkes Cagatay Ulusoy cakmasi olmus -.- (bu arada bazi özentilere - Cagatayin tirnagi olamasiniz özenmeyin !)
- Cakma sarisin konusuna hic girmeyelim !
- Erdiiimiii (Bolat) gördüüümmm kisada olsa gördümmmm :)))
- Güzelcamliimm Kusadammm seni seviyoruummm <3
- Bodrumadaaa gittik berabbeeeer :D 
- Cakma sosyeteyede girmeyelim kizlar :)
- Deniz, Kum bekleyin gelecek yil yine sizinleyim :)
- Eski Pazarlarda hic pazar degil ya :(:(
- Canakkale gecilmez lafida bosa artik, gecen gecene !!!!!
- Ve ben bi sinemaya gideyim dedim, kos kocaman TÜRKIYE sahillerinde, elin turistlerine yaranayim diye Türkce Dublaj Film getirmeyen Gerizekali zihniyete!!! Nerde yasiyosun sen kardesim???? INGILTEREDEMI yoksa AMERIKADAMI?????

simdilik bukadar ama vardir cok yasadigim sey :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder