16 Temmuz 2011 Cumartesi

okul.üniversite ve bana kalmayan hayatim.

 Üniversite yillarin hayatinin en güzel yillaridir diyeni öldürücem yakinda.
Ne güzeli ya, hic bir arkadasima, hic bir aile ferdime, kaldiki kendime ayiracak zamanim kalmadi.... Ne dersmis ne sinavmis abi bitmek bilmiyo ya.... yani kelimenin tam anlamiyla cildirmak üzereyim... hayatimda hic bukadar calistigimi bilmiyorum...lanet olsun ögrencinin iligini sIkana...ve bu arada MUHASEBE denilen seyi kim icaat ettiyse iki elim yakasinda, yakalarsam cok pis dövücem hani.

ha bide unutmadan, bana TICARET HUKUKU okuya zorunlu kilan almanyanin egitim sisteminede burdan laf etmeden gidemeyecegim....Normal Hukuk okumaya can atan ve bunu gercekten basarabilecek bir kapasiteye sahip olanlara kapilar resmen yüzlerine carpiliyor. Ve en nefret ettigim Kapitalizm'in yüzünden bukadar önemli duruma gelen su Ticareti...neyse ya derin devlet mevzularina hic girmek istemiyorum. Icimdekileri cikarmak istedim burda sadece.

Hadi bana eyvallah, yine dersler basina :( iyi dileklerinizi esirgemeyin benden :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder